Levert u ook in het buitenland?

Ja, wij leveren aan België, Frankrijk, Nederland, Luxemboug, Duitsland, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Portugal.

Hoe veilig zijn mijn gegevens?

Wij hechten veel belang aan de bescherming van uw persoonsgegevens. Zie onze privacyverklaring voor meer informatie.

Technische maatregelen beschermen onze webpagina’s tegen schade, vernietiging en ongeautoriseerde toegang. 

Uw vertrouwen is erg belangrijk voor ons. U er dus zeker van zijn dat uw gegevens op oumy.be veilig zijn.

Is er een minimum- of maximumbestelbedrag?

Er is geen minimum bestelling bij ons.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er voor mij?

De volgende betalingsmethoden zijn momenteel voor u beschikbaar:

  1. Vooruitbetaling -Bancontact: Wij boeken de artikelen die u wilt voor maximaal zeven dagen vanaf de bestelling. Hiermee u het bestelbedrag in deze periode in alle rust overmaken of betalen. U vindt onze bankgegevens in de orderbevestiging die u direct na het plaatsen van een bestelling per e-mail ontvangt. Zorg er bij het overzetten voor dat alle richtingen volledig en correct zijn, zodat we u de overdracht correct kunnen toewijzen en dat u uw bestelling snel ontvangt. Zodra we de volledige betaling van de bestelling op onze rekening ontvangen, kunnen we uw bestelling verwerken, uw goederen verpakken en verzenden; wij zullen u op dat moment opnieuw op de hoogte brengen (bevestiging van verzending). Uw bestelling komt meestal binnen 4-10 werkdagen, afhankelijk van het land van levering.
  2. Creditcard: De eenvoudigste vorm van betaling. Wij accepteren Visa- en Mastercard-kaarten. De winkel slaat uw creditcardgegevens niet op.
  3. PayPal: Heb je een PayPal account? Aarzel in dit geval niet om deze betaalmethode te gebruiken. Zo niet, open dan een PayPal account op PayPal. Met dit account u in de toekomst ook snel en veilig aankopen doen in veel internationale online winkels.
Is de online betaling veilig?

Wij hechten veel belang aan veiligheid bij het dealen. Uw gegevens worden alleen versleuteld verzonden, zodat derden deze niet kunnen lezen. Uw creditcardbetaling wordt verwerkt door een gecertificeerde beveiligingspartner.

Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

Levering is gratis in België.

Voor alle andere landen wordt een pakket van 10 euro aangevraagd, ongeacht het aantal gekochte producten.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?

Als u zich bij de online winkel hebt geregistreerd, u uw persoonlijke gegevens bekijken en gegevens bestellen onder Mijn account en nadat u bent ingelogd. Voor elke bestelling wordt u op de hoogte gesteld als de bestelling al is betaald of als deze wordt verzonden. We sturen u ook een e-mail wanneer we uw bestelling en een tweede e-mail ontvangen zodra de goederen onze voorraad verlaten (verzendbevestiging).

Als u niet bent geregistreerd, u uw bestelling op een later tijdstip niet online bekijken. U wordt echter altijd op de hoogte gebracht via e-mails.

Hoe kan ik Oumy.be contacteren voor alle vragen over mijn online aankoop?

Klik gewoon op het tabblad Contactpersoon

U uw vragen stellen aan onze klantenservice via het contactformulier.

U ons ook bellen op:

  • 02 265 38 66 als u in België bent
  • 0032 2 265 38 66 als u zich buiten België belandt
Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Je je bestelling annuleren door je rechtsback op te eisen. Breng de goederen gewoon terug naar ons retouradres of breng een directe retour door de goederen terug te sturen naar levering. De juridische gegevens van uw retourrecht vindt u in onze cv’s in de rubriek “Recht op terugkeer”.

Wie betaalt de retourkosten en hoe wordt de aankoopprijs terugbetaald?

U elk artikel dat u bij de online winkel hebt gekocht oumy.be, binnen 14 dagen na ontvangst retourneren door uw wettelijke recht op terugkeer te doen gelden. De juridische gegevens van uw retourrecht vindt u in onze cv’s in de rubriek “Recht op terugkeer”. Om ervoor te zorgen dat een terugkeer soepel verloopt, dient u voorzichtig te zijn met het volgende:

Als u ervoor kiest om de goederen aan ons terug te geven, pak deze dan in zodat deze niet beschadigd kan worden tijdens het transport.

Vertel ons de reden voor uw terugkeer. Zo kunnen we meer te weten komen over uw ontevredenheid en onze service verbeteren.

Het adres om uw objecten terug te sturen is:

Oumy.be

56 Overijsesteenweg 1560 Hoeilaart

België

Bij de artikelen die u retourneert, is het noodzakelijk om een gratis papier toe te voegen met details over uw factuurnummer en/of uw klantnummer (in geval van vooruitbetaling, geef ook uw bankgegevens op), zodat deze retour ook zonder problemen aan u wordt gegeven en de aankoopprijs aan u wordt terugbetaald.

Als u binnen 14 dagen gebruik maakt van uw retourrecht, zijn de retourkosten onze verantwoordelijkheid als u in België woont, anders is dat voor rekening van de koper.

Wij accepteren geen retourzendingen van ongerechtvaardigde goederen en vooral wanneer:

  1. De terugkeerperiode van 14 dagen is verstreken.
  2. Je probeert ons op een flagrante manier op te lichten.

Als de goederen niet ongeoorloofd worden geretourneerd, nemen we zo snel mogelijk contact met u op.

Zodra we uw retour ontvangen, wordt deze gecontroleerd en wordt er een stempel aangemaakt. Afhankelijk van de betalingsmethode die u hebt geselecteerd, wordt het bedrag bijgeschreven op uw creditcard of PayPal rekening. In geval van betaling van de bank maken we een overschrijving naar de bankrekening die op het moment van aankoop wordt gebruikt.

In het algemeen wordt de aankoopprijs binnen een week na ontvangst van de retour terugbetaald.

Share